2015-08-13

Tyrinėjome Suomiją!

10986435_1036574249708992_287551290662357273_nVilkaviškio vyskupijos jaunimo centras jau nuo 2005 metais vykusių Pasaulio jaunimo dienų bendradarbiauja su Vokietijos Trier‘o vyskupijos jaunimu. Šiais metais susitikome Suomijoje. Trijų tautų – vokiečių, suomių ir lietuvių – jaunimas susitiko praleisti laiką kartu, pažinti vietinę kultūrą, istoriją ir gamtą. Susitikimo tema – „Turėti laiko žmonėms – žinoti žemę, kur galima jaustis saugiai“.

Aštuoni lietuvaičiai keliavo per Lietuvą, Latviją, Estiją ir kėlėsi keltu į Suomiją. Kelionės metu susipažinome vieni su kitais, kalbėjomės, dainavome. Nuvykus į Mänttä-Vilppula miestelį mus palydėti iki stovyklavietės atvyko skautė Annikki.

Įsikūrę palapinėse prie ežero, susipažinę su kitais dalyviais, apsipratę su ypatingais Suomijos orais stovyklą pradėjome stovyklą olimpinėmis varžybomis. Kitomis dienomis keliavome po Mänttä-Vilppula, Rouvesi, Jämsä, Tampere, Ähtäri miestus aplankydami 11873525_974110302610995_2474839421241876343_nžymiausius jų objektus – muziejus, bažnyčias, apžvalgos bokštus… Lankėmės nacionaliniame parke „Helvetiin“, zoologijos sode,Kurouvesin buities muziejuje. Taip pat vyko įvairios dirbtuvėlės: šokome nacionalinius šokius, vėlėme iš vilnos, gaminome žiedus iš beržo tošies, piešėme, tapėme. Taip pat buvo proga pažvejoti, o laimikį – išrūkyti.

Buvo sudaryta galimybė kasdien plaukioti kanojomis, dažną vakarą galėjome lankytis suomiškoje saunoje, dainuoti prie laužo, bendrauti, žaisti ir kartu linksmai leisti laiką.